top of page
1 (15) (1).jpg
Group 2 (5) (1).png
Layer 17.png

МАРКЕТИНГ У ЧАС ШВИДКИХ ЗМІН

Конференція №1 для digital-маркетологів та бренд-менеджерів

ЦІНА НА OFFLINE КВИТКИ ЗРОСТЕ:

cham2-1 1.png
lo.png

OFFLINE & ONLINE

04 ЖОВТНЯ 2024
09:00 - 18:00

УКРИТТЯ Є

3 (1) (1).jpg
Frame 37460 asd (2).png

ХАЙПАЙ МОЖЛИВІСТЬ!

Приєднуйся до нас на конференції ROMI 2024, яка відбудеться 4 жовтня у Києві.

Крім того… прямо зараз ти можеш придбати квиток за найнижчою ціною, яка БУДЬ-КОЛИ була!

6 000 UAH

5 000 UAH

4 (2) (1).jpg
Frame 37459 (2).png

ТОМУ ЩО МАРКЕТИНГ
ЗМІНЮЄТЬСЯ
ШВИДКО

ЧОМУ ROMI?

Щороку найкреативніші власники агенцій, маркетологи, СММники, таргетологи, копірайтери та креатори збираються разом, щоб дізнатися, що НОВЕ, що ГАРЯЧЕ, та що насправді ДІЄВЕ прямо зараз є у маркетингу.

Якщо ти експерт з маркетингу, власник агентства, працюєш чи просто цікавишся маркетингом,
ROMI 2024 — це ТВОЯ подія.

5 (3) (1).jpg

ЧОМУ

НОВІ КАНАЛИ ТРАФІКУ

Зміна поведінки клієнтів і зростаючі витрати на залучення ускладнили розміщення реклами на каналах трафіку, таких як Meta.

ROMI розкаже про джерела трафіку, які слід використовувати (від впливових осіб до TikTok і AI), щоб привернути більше уваги, одночасно знизивши CPA.

ШІ ЗМІНЮЄ МАРКЕТИНГ

ROMI об'єднує маркетологів, які працюють із ШІ, та тих, хто до цього прагне.
 

Вчіться у тих, хто використовує в ШІ ПРЯМО ЗАРАЗ. Тоді ти дізнашся усе, що потрібно, щоб заощадити ЧАС і ГРОШІ: від оптимізованих для SEO публікацій у блозі до сторінок продажів із шестизначними цифрами.

ПРОРИВИ В КОНВЕРСІЇ

Наші експерти покажуть, як оптимізувати сайти та цільові сторінки, e-mail розсилки та пости, щоб отримати ще більше конверсій.
 

Вони готові поділитися інструментами для оптимізації й аналізу показиників конверсії, щоб ефективніше використовувати бюджет РК та створювати user-friendly вебсторінки.

ОРІЄНТИР НА КЛІЄНТА

Як всі знають, успішний бізнес залежить від кількості клієнтів.
 

Тому, на ROMI ти дізнаєшся, як познайомитися зі  клієнтами за допомогою профілювання аватарів.
Більше того, ти почуєш про особливості тактик залучення й утримання, щоб спонукати клієнтів купувати у більше і частіше!

ВАРІАНТИ УЧАСТІ

OFFLINE STANDARD

6 000 UAH

5 000 UAH

Пакет учасника конференції

Запис конференції

Презентації всіх спікерів

Кава/чай та смаколики протягом дня
Доступ до експо зони з інвестиційними пропозиціями

Участь в розіграші призів від організаторів та партнерів

Фуршет та нетворкінг за келихом вина

ONLINE

4 200 UAH

2 190 UAH

Участь в конференції

Запис конференції

Презентації всіх спікерів

7 (1) (1).jpg

БІЗНЕС-МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ ПОТЕНЦІЙНИХ ПАРТНЕРІВ

Ділись своїм досвідом, бізнес-пропозиціями та сервісами!
​Обери формати та можливості для участі у конференції, які підходять  твоєму бренду і тобі. Умови обумовлюються індивідуально.

1

Спонсорство та партнерство

Розкажи про свій проєкт у зонах стендів та нетворкінгу, запропонуй кожному учаснику спецпропозицію — це збільшить упізнаваність твого бренду.

2

Виступ спікера

Поділись своїм досвідом, застережи від повторення помилок і порекомендуй стратегії, які точно працюють. Бери участь у дискусіях та в соло-виступах.

3

Презентація послуг

Запропонуй сервіси та рішення твого бізнесу клієнтам. Найкращий вибір — спілкування наживо особисто зі своєю аудиторією. Так, в 1 день ти можеш розширити свою клієнтську базу.

4

Твої оффери

Маєш власні успішні кейси? Можеш запропонувати унікальні рішення? Запропонуй їх ТОПовим підприємцям, як і ти. Приєднуйся до ком'юніті!

Щоб стати спонсором

8 (1) (1).jpg

Перевірений контент

ROMI — це цілий день дієвого і стратегічного контенту від експертів, які точно були на твоєму місці та зробили свою кар'єру та бізнес ще сильнішими.
За жодним виступом чи дискусією не стоїть якась «теоретична стратегія». Усе, що ти почуєш — це перевірені стратегії збільшення трафіку, конверсій і продажів.

Бери блокнот з собою, аби записати всі інсайти!

Натхнення & Мотивація

Одна справа – хотіти вивести свій бізнес на новий рівень. Інша справа — справді це робити.
Ось чому ми підбираємо таких спікерів, які справді це зробили. Послухай сучасні ідеї, стратегії та висновки від понад 20 експертів галузі.
Ти залишиш ROMI з натхненням вивести свої маркетингові зусилля на новий рівень. Та, що важливіше, ти дізнаєшся про інструменти та стратегіями, щоб подвоїти розмір продажів.

Нетворкінг & Розваги

Серед відвідувачів ти зустрінеш людей, які точно  стикалися з тими самими викликами та подолали ті самі перешкоди, які маєш ти.
Ти поспілкуєшся з маркетологами, SMM спеціалістами, таргетологами, креаторами та власниками бізнесу. 
Ти вийдеш з конференції познайомившись, налагодивши контакти та партнерські відносини з тими, хто вже досяг успіху.

ОТРИМАЙ СВІЙ ДОСВІД: КРЕАТИВНИЙ, ЕМОЦІЙНИЙ, ПРОФЕСІЙНІЙ, КОМУНІКАЦІЙНИЙ...

ЩО ОЧІКУВАТИ?

cham12 1 (1).png

ROMI ЦЕ...

6 НАПРЯМКІВ ДЛЯ ОБГОВОРЕННЯ

Social & Influencer маркетинг

Теми для тих, хто цікавиться маркетингом у соцмережах: від Instagram і TikTok до монетизації підписників.

Content & SEO оптимізації

Виступи для маркетологів і підприємців, які хочуть знати, як визначати поведінку споживачів та які маркетингові технології використовувати зараз.

Інструменти & Стратегії

Кейси для тих, хто використовує  маркетинг для розвитку свого бізнесу. Ти почуєш про дієві на українському та світому ринках інструменти та тактики..

Ecommerce & DTC маркетинг

Актуально для роздрібних торговців або тих, хто хоче знати  як створити сторінку продукту, що продає та запустити продажі на маркетплейсах.

Платний & органічний трафік

Теми для менеджерів трафіку, медіа-баєрів, професіоналів із формування попиту та тих, хто хоче оптимізувати платний трафік.

Emails & Автоматизація

Підходить для тих, хто хоче дізнатися про автоматичну послідовність подальших дій, сегментацію, підтримку клієнтів і ведення чат-ботів.

blob-11 (1).jpg

БЛАГОДІЙНИЙ АУКЦІОН

На кожній конференції команда "Мінфіну" співпрацює з координатором військової частини Олександром Бойком, CEO Salesdoubler. З початку війни він працює на підтримку наших захисників, забезпечуючи необхідним 44-ту ОМБр. Ти можеш зробити цей день приводом допомогти тим, хто найбільше цього потребує.

СПЕЦІАЛЬНА ПРОПОЗИЦІЯ

Для всіх наших героїв, які боронять Україну, ми підготували спеціальну пропозицію на участь у конференції ROMI. Військові можуть придбати квитки зі ЗНИЖКОЮ -40%. Це наш спосіб подякувати вам за вашу мужність.

Щоб скористатися цією пропозицією, при купівлі квитка вкажіть свій статус військовослужбовця. Дякуємо вам, і до зустрічі на конференції!

11 (4) (1).jpg
Group 1 (7) (1).png

СПІКЕРИ

Валентин-Гриценко.jpg
ВАЛЕНТИН ГРИЦЕНКО

Chief Marketing Officer.  Перший не технічний фахівець у компанії Ajax Systems. Розвиває глобальний маркетинг уже 8 років

Марина-Авдєєва.jpg
МАРИНА АВДЄЄВА

co-founder Арсенал Страхування

Олексій-Лях.jpg
ОЛЕКСІЙ ЛЯХ

Власник MarTech агентства newage. - адепт розвитку цифрового ринку реклами через призму ефективності, відкритості і іноваційності

Сергій-Грабчак.jpg
СЕРГІЙ ГРАБЧАК

Директор з маркетингу Ощадбанк

Серафіма.jpg
СЕРАФИМА ОЛІНА (НЕХОДА)

Директор департаменту маркетингу та продажу, Moneyveo

Марусич-Оксана (1).jpg
ОКСАНА МАРУСИЧ

Business Intelligence Expert, Strategist Netpeak Group Ukraine

Валентина-Комарова.jpg
ВАЛЕНТИНА КОМАРОВА

Маркетинг-консультант з 10-річним досвідом у розробці, впровадженні стратегії та digital просуванні продуктів та послуг.  Комунікації, рекламні кампанії, аналітика. Компанії : Softorg, Sadko, USUPSO, Цитрус

Наталя-Устименко.jpg
НАТАЛЯ УСТИМЕНКО

Head of Direct Marketing омніканальної CDP eSputnik.

Олег-Любарець.jpg
ОЛЕГ ЛЮБАРЕЦЬ

Chief Marketing Officer з data-driven підходом та продуктовою експертизою. ex-AUTODOC, ex-Rocket, ex-Liki24, ex-MOYO

Andrii Vasyliev.png
АНДРІЙ ВАСИЛЬЄВ 

Head of Marketing OLX Ukraine & Central Asia

Макарук-Діана.jpg
ДІАНА МАКАРУК 

Head of marketing insurance biz Finance.ua

Гела-Слюсарчук (1).jpg
ГЕЛА СЛЮСАРЧУК

CBDO, PSP Platon

Михайло-Глушко.jpg
МИХАЙЛО ГЛУШКО

VP of Development Nova Global

Катерина-Герман (1).jpg
КАТЕРИНА ГЕРМАН

Team Lead of Brand & SMM Prom.ua

photo_2024-09-11_15-25-05.jpg
СВЯТОСЛАВ СТЕПАНЕНКО

Chief Marketing Officer Mate academy, ex Head of Growth OBRIO, co-Founder and ex-CMO Howly, ex-CMO Jooble

11 (1) (1).jpg
АЛЕКС АЙЧЕУ

Head of Paid Marketing AUTODOC (м. Берлін)

Аліна-Дикуха.jpg
АЛІНА ДИКУХА

Marketing Director Lviv IT Cluster & IT Arena, Ex-CMO SendPulse

12 (3) (1).jpg

ПРОГРАМА

ГОЛОВНИЙ ПОТІК

РЕЄСТРАЦІЯ, ВІТАЛЬНА КАВА

9:00 – 10:00

Раді вітати кожного на нашій конференції і з нетерпінням чекаємо продуктивного та надихаючого дня.

ВСТУПНЕ СЛОВО ОРГАНІЗАТОРІВ

10:00 – 10:05

Вступне слово від організаторів, які бажають кожного отримати максимум від цього заходу.

10:05 – 10:45

Марусич-Оксана (1).jpg

Оксана Марусич
Business Intelligence Expert, Strategist Netpeak Group Ukraine

Еволюція digital аудиторії та тренди в онлайн-поведінці: що впливає на споживачів

10:45 – 11:05

Олег-Любарець.jpg

Олег Любарець

Chief Marketing Officer з data-driven підходом та продуктовою експертизою. ex-AUTODOC, ex-Rocket, ex-Liki24, ex-MOYO

Digital Marketing - чому в кризові ситуації, його доля росте та як це використати на свою користь.

11:05 – 11:30

11 (1) (1).jpg

Алекс Айчеу

Head of Paid Marketing AUTODOC (м. Берлін)

Відмінності роботи маркетингу в українських та європейських e-commerce.

Дискусія:

11:30 – 12:30

Аліна-Дикуха.jpg

Стратегії виходу на західні ринки: Як адаптувати продукт та бренд до нової аудиторії

Модератор:

​- Аліна Дикуха, Marketing Director Lviv IT Cluster & IT Arena, Ex-CMO SendPulse

Учасники:

​- Валентин Гриценко, Chief Marketing Officer.  Перший не технічний фахівець у компанії Ajax Systems. Розвиває глобальний маркетинг уже 8 років.

​- Михайло Глушко, VP of Development Nova Global

13:20 – 13:40

Катерина-Герман (1).jpg

Катерина Герман

Team Lead of Brand & SMM Prom.ua

Кейс Пром-оплати: як рекламна кампанія допомогла змінити звички покупців

13:00 – 13:20

speaker.jpg

Спікер уточнюється

Performance marketing. Як ефективно використовувати дані в умовах обмеженого попиту

13:40 – 14:10

Наталя-Устименко.jpg

Наталя Устименко

Head of Direct Marketing омніканальної CDP eSputnik.

Автоматизація маркетингових комунікацій: як збільшити прибуток, зменшивши витрати

14:10 – 14:35

speaker.jpg

Спікер уточнюється

Контент-маркетинг у епоху соціальних медіа

Дискусія:

Інновації та креативність: InHouse чи підрядники. Який формат підходить саме вам?

14:35 – 15:35

Олексій-Лях.jpg

Модератор:

Олексій Лях, власник MarTech агентства newage. - адепт розвитку цифрового ринку реклами через призму ефективності, відкритості і іноваційності

Учасники:

- Валентина Комарова, Маркетинг-консультант з 10-річним досвідом у розробці, впровадженні стратегії та digital просуванні продуктів та послуг.  Комунікації, рекламні кампанії, аналітика. Компанії : Softorg, Sadko, USUPSO, Цитрус

Дискусія:

16:40 – 17:40

Гела-Слюсарчук (1).jpg

Маркетинг фінансових послуг: Найкращі стратегії для залучення та лояльності клієнтів

Учасники:

- Марина Авдєєва – co-founder Арсенал Страхування

​- Гела Слюсарчук – CBDO, PSP Platon

​- Сергій Грабчак – Директор з маркетингу Ощадбанк

​- Серафима Оліна (Нехода) – Директор департаменту маркетингу та продажу, Moneyveo

15:35 – 16:15

ПЕРЕРВА НА КАВУ. NETWORKING

Час насолодитися смачним обідом і поспілкуватися.

16:15 – 16:40

Макарук-Діана.jpg

Діана Макарук

Head of marketing insurance biz Finance.ua

Як директ-маркетинг допоміг Finance.ua стати топ-3 страховим агрегатом

17:40 – 18:05

photo_2024-09-11_15-25-05.jpg

Святослав Степаненко 

Chief Marketing Officer Mate academy, ex Head of Growth OBRIO, co-Founder and ex-CMO Howly, ex-CMO Jooble

Як стати CMO: прокачування маркетингових скілів та лідерських навичок

18:05 – 18:35

Andrii Vasyliev.png

Андрій Васильєв

Head of Marketing OLX Ukraine & Central Asia

Управління командою: Лідерство та розвиток маркетингової команди.

12:30 – 13:00

ПЕРЕРВА НА КАВУ. NETWORKING

Час насолодитися смачним обідом і поспілкуватися.

2 ПОТІК. ВСЕ ПРО GOOGLE MARKETING PLATFORM

13:00 – 13:20

speaker.jpg

Спікер уточнюється

Що таке Google Marketing Platform

13:20 – 13:40

speaker.jpg

Спікер уточнюється

Контент-маркетинг у епоху соціальних медіа

13:40 – 14:00

speaker.jpg

Спікер уточнюється

Ефективне використання DV360 на кейсі

14:00 – 14:15

speaker.jpg

Спікер уточнюється

Огляд можливостей Campaign Manager 360

14:15 – 14:35

speaker.jpg

Спікер уточнюється

Інтеграція та аналіз кампаній за допомогою CM360

14:35 – 14:45

speaker.jpg

Спікер уточнюється

Огляд Studio (Creative)

14:45 – 15:00

speaker.jpg

Спікер уточнюється

Персоналізація та автоматизація рекламних креативів через Creative Studio

15:00 – 15:20

speaker.jpg

Спікер уточнюється

Оптимізація пошукових кампаній за допомогою Search Ads 360

15:20 – 15:35

speaker.jpg

Спікер уточнюється

Можливості Google Analytics 360 та оновлена політика цін

15:35 – 16:15

ПЕРЕРВА НА КАВУ. NETWORKING

Час насолодитися смачним обідом і поспілкуватися.

16:15 – 16:40

speaker.jpg

Спікер уточнюється

Що надає агентству статус сертифікованого партнера GMP

16:40 – 17:10

speaker.jpg

Спікер уточнюється

Як розвивати та мотивувати команду сильних експертів

FAQ

  • Як краще діяти, якщо ми не знаємо який формат нам краще підійде?
    У такому разі ми запропонуємо вам кілька варіантів, а ви зможете обрати. Ми також практикуємо зустрічі з редакцією, щоб краще зрозуміти ваші потреби і грамотно підібрати формат спільного проєкту.
  • Чи є гарантія переглядів публікацій?
    Так, ми надаємо гарантії переглядів, вони залежать від обраного формату: від 1000 до 8500 сеансів Google analytics.
  • Чи можна придбати розміщення окремого посту у соцмережах?
    Так, звісно. Ми допоможемо написати текст, який в єдиному tone of voice наших брендів допоможе привернути більше уваги читачів. Детальніше про правила розміщення і вартість розповість вам менеджер.

ЧИ МОЖНА РЕКЛАМУВАТИ СВОЇ ПОСЛУГИ НА КОНФЕРЕНЦІЇ? ЧИ БУДЕ ОНЛАЙН-ТРАНСЛЯЦІЯ? ЧИ Є СПЕЦІАЛЬНІ УМОВИ ДЛЯ ВІДВІДУВАННЯ ГРУПОЮ? МАЄШ ЩЕ ПИТАННЯ, ТО ЗАДАВАЙ

ХОЧЕШ БУТИ НАШИМ СПІКЕРОМ, ПАРТНЕРОМ ЧИ УЧАСНИКОМ?

ЗВ'ЯЖИСЬ З НАМИ

Оберіть варіант
13 (1).jpg

ОРГАНІЗАТОРИ

sd.png
Партнери

ПАРТНЕРИ

esputnik logo white.png

Платіжний партнер

logo-gor-black.png
Text_gradient_CMYK_gold.png
Контакти
Дмитро-Бараніченко (1).png

ДМИТРО БАРАНИЧЕНКО

Head of the Conference direction

38 (066) 408 88 66

ХОЧЕШ БУТИ НАШИМ СПІКЕРОМ, ПАРТНЕРОМ ЧИ УЧАСНИКОМ?

ЗВ'ЯЖИСЬ З НАМИ

Оберіть варіант

COPYRIGHT © 2010-2024 ТОВ "БАНКІНГ КЛАС"

Про компанію

+380 66 40 888 66
info@bank-online.com.ua

  • Facebook
  • Twitter
  • Youtube
  • tg
bottom of page