top of page

ДОСВІД & ПРАКТИЧНИЙ КОНТЕНТ, ЗІБРАНИЙ У 9+ ГОДИННИЙ ІВЕНТ

Layer_1 (7).png

На ROMI 2025 ви можете розраховувати на чудовий склад із 20+ експертів у галузі digital-маркетингу, AI та Data science та DMP як зі сторони практиків з бізнесу так і іменитих спеціалістів на ринку.

Від спікерів ви дізнаєтесь, як підвищити ефективність рекламних кампаній та отримати вимірювані результати вже зараз.

Автоматизація з ШІ, дослідження, брендинг, аналітика, інноваційні платформи та клієнтоорієнтовані підходи. На ROMI ви зрозумієте, як інвестиції в новітній маркетинг уже є головним джерелом зростання бізнесу.

На вас чекає насичений вибір ТОП-експертів та тем, і все це з однією метою: покращити ваші практичні навички.

Group 3 (3) (1).png
image 4 (1).png

НА ПРАКТИЦІ

Дані — головний актив маркетологів: Uklon, Fozzy Group, Нова Пошта вже відкрито діляться своїми базами, щоб краще розуміти користувачів і досягати бізнес цілей.

Як працювати з цими даними без ризиків? На ROMI 2025 ви дізнаєтеся, як DMP допомагають досягати точних таргетингів, як обирати правильні формати комунікацій та ефективно подолати юридичні перешкоди. 

image 6 (1).png

АВТОМАТИЗАЦІЯ

& ШІ.png

ШІ й автоматизація — реальність маркетингу! Як використати їх на максимум?
Ви почуєте, як AI змінює кожен етап — від збору даних до створення креативів і аналітики.
Реальні кейси та досвід тих, хто вже впровадив ці технології, відкриють вам шлях до зменшення витрат, економії часу і зростання результатів.

image 5 (1).png

БЕЗ КОМПРОМІСІВ

Щоб перемагати, потрібно опиратися на дані.
На ROMI експерти розкажуть, що таке data infrastructure і поділяться, як налаштувати збір і збереження даних.Ви почуєте, як Merіdian допомагає моделювати на базі величезної кількості онлайн даних що у вас вже є і чому це стає актуальним інструментом в новітньому маркетингу. Як  DV360 — захопив вже медійний ринок европи і впевненно рухається  на Український ринок. Як дані відіграють критичну роль в персоналізуваних розсилках, а OTT-платформи — розширювати охоплення. Як внутрішня аналітика компаній які вже навчились з цим працювати, змінює підхід до прийняття швидких рішень на практиці.

image (23) (1).png

СТРАТЕГІЧНИЙ

РЕСУРС.png
Vector (2).png

У складні часи саме команда стає головним фактором стійкості й розвитку бізнесу. Побудова правильної маркетингової команди — виклик, особливо під час війни.

 

Ми поговоримо про те, як формувати команди в умовах нестабільності: кого краще наймати — джунів для навчання чи готових фахівців, та яка модель роботи — офісна, віддалена чи гібридна — реально ефективніша сьогодні. Ви дізнаєтесь про нові способи рекрутингу і зможете порівняти зарплати маркетологів завдяки свіжим даним дослідження 2025 року. Це розмова про людей, які перетворюють інструменти і стратегії на реальний результат.

image (24) (1).png

ПОТУЖНОСТІ

Google Marketing Platform в 2025 приніс нові продукти та ШІ-рішення, які змінюють підхід до діджитал-маркетингу. Аби отримати максимум, потрібно не просто освоїти інструменти, а розвивати стратегічні навички.


На ROMI досвідчені підприємці поділяться власними кейсами: від нових можливостей у Display & Video 360 до AI у Campaign Manager.
Дізнайтеся, як GMP може підвищити ефективність і принести вимірювані результати. вже сьогодні.

dc6ff7941115bd1b2652dbc10485fc753c1bc838 (1).jpg
Vector-(7)-(1).png

20 червня | 09:00 | Київ

Vector (15).png
Title title (2) (1).png

Діліться своїм досвідом, бізнес-пропозиціями та сервісами!​

Оберіть формати та можливості для участі у конференції, які підходять вашому бренду. Умови оговорюються індивідуально.

АБИ СТАТИ СПОНСОРОМ

Group 2 (5) (1).png

ПАРТНЕРСТВО

Розкажи про свій проєкт у зонах стендів та нетворкінгу, запропонуй кожному учаснику спецпропозицію — це збільшить упізнаваність твого бренду.

ВИСТУПИ СПІКЕРІВ

Поділись своїм досвідом, застережи від повторення помилок і порекомендуй стратегії, які точно працюють. Бери участь у дискусіях та в соло-виступах.

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ПОСЛУГ

Запропонуй сервіси та рішення твого бізнесу клієнтам. Найкращий вибір —спілкування наживо особисто зі своєю аудиторією. Так, в 1 день ти можеш розширити свою клієнтську базу.

ТВОЇ ОФФЕРИ

Маєш власні успішні кейси? Можеш запропонувати унікальні рішення? Запропонуй їх ТОПовим підприємцям, як і ти. Приєднуйся до ком'юніті!

Title title (3) (1).png
image (20) (1).jpg

ВИСТУПИ

ДИСКУСІЇ

Ваша доза натхнення та ноу-хау від провідних експертів

image (21) (1).jpg

ЦЕНТРІ ПОДІЙ

Group 1.png

Експерти з різних видів маркетингу на одній сцені та в зонах нетворкінгу

image (23) (1).jpg

КЕЙТЕРИНГ

Vector (5).png

Наш кейтеринг заслуговує на власний фестиваль їжі

image (22) (1).jpg

ВОРКІНГ

Vector (4).png

На одній хвилі з людьми, які змінюють маркетинг

image 2 (3) (1).jpg
Vector (7) (1).png

20 червня | 09:00 | Київ

Title title (7).png
Дмитро-Панасюк.jpg
ДМИТРО ПАНАСЮК

Media Director, Fozzy Group (Сільпо)

Андрій-Кірік.jpg
АНДРІЙ КІРИК

Regional Head of Advertising Sales, OLX

Олександр Рольский.jpg
ОЛЕКСАНДР РОЛЬСКИЙ

CEO newage.

Денис_Суділковський_ЛУН.jpg
ДЕНИС СУДІЛКОВСЬКИЙ

Бренд та Бізнес директор, ЛУН

Євген-Донець.jpg
ЄВГЕН ДОНЕЦЬ

​Професійний топ-менеджер та експерт у сфері health tech. Кофаундер та з 2019 року СЕО Helsi.

Максим-Шапарев.jpg
МАКСИМ ШАПАРЕВ

Google Marketing Platform Coordinator агенції newage.

МИХАЙЛО-ГАЛУШКО.jpg
МИХАЙЛО ГЛУШКО

VP of Development Nova Global

Наталія-Бухалова.jpg

Strategy Director, iProspect

Власниця компанії UMG, викладач бізнес школи МІМ-Київ. Со-продюсер Українського маркетинг-форуму

Оксана-Марусич.jpg
ОКСАНА МАРУСИЧ

Strategy Director, iProspect

Олексій-Лях.jpg
ОЛЕКСІЙ
ЛЯХ

Власник MarTech агентства newage. - адепт розвитку цифрового ринку реклами через призму ефективності, відкритості і іноваційності

Євген-Чорний.jpg
ЄВГЕН
ЧОРНИЙ

Керівник відділу Big Data продуктів Київстар

Валентин-Гриценко.jpg
ВАЛЕНТИН ГРИЦЕНКО

CMO Ajax Systems

Ельвіра-Романенко.jpg
ЕЛЬВІРА РОМАНЕНКО

Graphic Design Team Lead, Prom

Ольга-Бандуренко.jpg
ОЛЬГА БАНДУРЕНКО

Керівниця відділу спецпроєктів minfin.com.ua та finance.ua

Хроненко.png
ГРИГОРІЙ ХРОНЕНКО

Senior Growth Manager in CEE, Google.

ЮЛІЯ-БУЦИК.jpg
ЮЛІЯ БУЦИК

Директорка з маркетингу компанії ProCare (бренди JokoBlend, Barbers, Tink, Tink kid, Shelly, Touch Protect, JolyLab, ReCare, Acnelab+, BodyMade, Balme, Medosan).

Кирило-Єжов.jpg
КИРИЛО ЄЖОВ

Директор з розвитку бізнесу, Kantar Україна

Ярослав-Сіркізюк.jpg
ЯРОСЛАВ СІРКІЗЮК

SEO Team Lead, 8 років досвіду в digital маркетингу, 50+ проектів у портфоліо, серед яких МЕTRO С&C, British American Tobacco, Winner Automotive, Unipharm, Braun та ін.

Левченко-Вячеслав.jpg
ВЯЧЕСЛАВ ЛЕВЧЕНКО

General Manager Bolt Food Україна.

Objeto inteligente vectorial 2 (1).png
title (4).png
РЕЄСТРАЦІЯ, ВІТАЛЬНА КАВА
9:00 – 10:00
Раді вітати кожного на нашій конференції і з нетерпінням чекаємо продуктивного та надихаючого дня.
ВСТУПНЕ СЛОВО ОРГАНІЗАТОРІВ
10:00 – 10:05
Вступне слово від організаторів, які бажають кожного отримати максимум від цього заходу.
10:05 – 10:25
Кирило-Єжов.jpg
Кирило Єжов
Директор з розвитку бізнесу, Kantar Україна
“АІ як споживацький продукт та як бізнес-інструмент. Чиї та які потреби він закриває?”
10:25 – 10:45
Ельвіра-Романенко.jpg
Ельвіра Романенко
Graphic Design Team Lead, Prom
“Дизайн з ШІ без обмежень: від стокових зображень до унікальних візуалів”
10:45 – 11:05
Денис_Суділковський_ЛУН.jpg
Денис Суділковський
Бренд та Бізнес директор, ЛУН
“Як з ШІ збудували маркетинговий завод”
Ярослав-Сіркізюк.jpg
Ярослав Сіркізюк
SEO Team Lead, 8 років досвіду в digital маркетингу, 50+ проектів у портфоліо, серед яких МЕTRO С&C, British American Tobacco, Winner Automotive, Unipharm, Braun та ін.
11:05 – 11:25
Оксана-Марусич.jpg
Strategy Director, iProspect
Оксана Марусич
SEO чи GEO: маркетинг в епоху ШІ. Початок великої гри
11:25 – 11:45
Хроненко.png
Григорій Хроненко
Senior Growth Manager in CEE, Google.
“Маркетинг в епоху ШІ. Як використовувати ШІ для підвищення креативності, продуктивності та зростання”
11:45 – 12:05
Олександр Рольский.jpg
Олександр Рольский
CEO newage.
“AI-iнструменти Google, які ви ще не використовуєте”
12:05 – 12:45
ПЕРЕРВА НА КАВУ. NETWORKING
Час насолодитися смачною кавою і поспілкуватися.
12:45 – 13:05
Дмитро-Панасюк.jpg
Дмитро Панасюк
Media Director, Fozzy Group (Сільпо)
“Власна DMP як інструмент зростання: від внутрішніх даних до зовнішніх партнерств”  
13:05 – 13:25
Євген-Донець.jpg
Євген Донець
Професійний топ-менеджер та експерт у сфері health tech. Кофаундер та з 2019 року СЕО Helsi — найбільшого медичного сервісу в Україні
“Інтеграція з Helsi: таргетинг на основі Real Data”
13:25 – 13:45
Андрій-Кірік.jpg
Андрій Кірик
Regional Head of Advertising Sales, OLX
“Таргетинг за купівельною поведінкою на OLX”
13:45 – 14:05
Євген-Чорний.jpg
Євген Чорний
Керівник відділу Big Data Київстар
“BigData Kyivstar і використання її в ваших маркетингових кампаніях”
14:05 – 14:25
Максим-Шапарев.jpg
Максим Шапарєв
Google Marketing Platform Lead newage.
“Data Infrastructure на базі Google рішень, для використання аудиторій в РК”
14:25 – 14:45
Валентин-Гриценко.jpg
Валентин Гриценко
CMO Ajax Systems
“Як вийти з туману і побудувати комерційну машину для масштабування глобального бізнесу”
14:45 – 15:05
Наталія-Бухалова.jpg
Наталія Бухалова
Власниця компанії UMG, викладач бізнес школи МІМ-Київ. Со-продюсер Українського маркетинг-форуму
“Що таке маркетинговий аналіз і з чим його їдять”
15:05 – 16:00
ПЕРЕРВА НА ЛАНЧ. NETWORKING
Час насолодитися смачним обідом і поспілкуватися.
16:00 – 16:20
МИХАЙЛО-ГАЛУШКО.jpg
Михайло Глушко
VP of Development Nova Global
“Використання внутрішніх даних про користувача для покращення Net Profit”
16:20 – 17:10
Олексій-Лях.jpg
Олексій Лях
Власник MarTech агентства newage. - адепт розвитку цифрового ринку реклами через призму ефективності, відкритості і іноваційності
Дискусія: “Чи можуть зовнішні постачальники данних скласти конкуренцію можливостям таргетингів які дає Google, Meta”
17:10 – 17:30
Ольга-Бандуренко.jpg
Ольга Бандуренко
Керівниця відділу спецпроєктів minfin.com.ua та finance.ua
“Спецпроєкти під час війни: як продавати через контент-маркетинг у кризових умовах”
17:30 – 17:50
ЮЛІЯ-БУЦИК.jpg
Юлія Буцик
Директорка з маркетингу компанії ProCare (бренди JokoBlend, Barbers, Tink, Tink kid, Shelly, Touch Protect, JolyLab, ReCare, Acnelab+, BodyMade, Balme, Medosan).
“Фабрика контенту на 3000+ відео і 10 млн переглядів щомісяця: як ми побудували  керовану систему, що продає”
17:50 – 18:10
Левченко-Вячеслав.jpg
Вячеслав Левченко
General Manager Bolt Food Україна.
“Антихаос: Як будувати високоефективні команди у світі швидкого зростання”
18:10 – 18:40
speaker.jpg
Secret speaker
уточнюється
Тема уточнюється
Title title (4) (1).png

ONLINE

Запис конференції

Презентації конференції

4500 uah

до 20.06.2025

Vector (11).png
Vector (13).png

OffLINE

Vector (12).png

Пакет учасника конференції

Запис конференції

Кава/чай та смаколики протягом дня

Ланч

Доступ до експо зони 

Участь в розіграші призів від організаторів та партнерів

Фуршет та нетворкінг за
келихом вина

Layer_1 (5).png

7000 uah

до 20.06.2025

Vector (14).png

КАВОВИЙ ПАРТНЕР

lavazzaofficial.png
Title title (6).png

ІНФОРМАЦІЙНий ПАРТЕНЕР

sd.png
web-promo.png
uamaster.jpg
inweb.png
sendpulse.png
lp-crm.biz.jpg
kosht-bl.png
netpeak_full_blue.png
lp-mobi.jpg
elit-web.png
looqme.jpg

ПАРТНЕРи

кнуба.png
arx.png
БКК.jpg
textetica_ua.png
FMCG.jpg
logo.png
JD_07_partnerssponsor.jpg
RDUA.png
Logo_Bon_Boisson.jpg
Title title (5) (1).png
Objeto inteligente vectorial (2) (1).png

КОНТАКТНА ФОРМА

Дякуємо, найближчим часом з вами зв'яжуться.

Дмитрий-Бараниченко1.jpg
ДМИТРО БАРАНИЧЕНКО

Організаційні питання, програма конференції, комунікація зі спікерами

Layer_1 (6).png

38 (066) 408 88 66

ЮРІЙ-КОВАЛЕНКО.jpg
ЮРІЙ КОВАЛЕНКО

Медіапартнерство, спонсорство і реклама

COPYRIGHT © 2010-2025 ТОВ "БАНКІНГ КЛАС"

Про компанію

+380 66 40 888 66
info@bank-online.com.ua

  • Facebook
  • Twitter
  • Youtube
  • tg
bottom of page