
ДОСВІД & ПРАКТИЧНИЙ КОНТЕНТ, ЗІБРАНИЙ У 9+ ГОДИННИЙ ІВЕНТ
.png)
На ROMI 2025 ви можете розраховувати на чудовий склад із 20+ експертів у галузі digital-маркетингу, AI та Data science та DMP як зі сторони практиків з бізнесу так і іменитих спеціалістів на ринку.
Від спікерів ви дізнаєтесь, як підвищити ефективність рекламних кампаній та отримати вимірювані результати вже зараз.
Автоматизація з ШІ, дослідження, брендинг, аналітика, інноваційні платформи та клієнтоорієнтовані підходи. На ROMI ви зрозумієте, як інвестиції в новітній маркетинг уже є головним джерелом зростання бізнесу.
На вас чекає насичений вибір ТОП-експертів та тем, і все це з однією метою: покращити ваші практичні навички.
%20(1).png)


.png)
НА ПРАКТИЦІ
Дані — головний актив маркетологів: Uklon, Fozzy Group, Нова Пошта вже відкрито діляться своїми базами, щоб краще розуміти користувачів і досягати бізнес цілей.
Як працювати з цими даними без ризиків? На ROMI 2025 ви дізнаєтеся, як DMP допомагають досягати точних таргетингів, як обирати правильні формати комунікацій та ефективно подолати юридичні перешкоди.
.png)
АВТОМАТИЗАЦІЯ

ШІ й автоматизація — реальність маркетингу! Як використати їх на максимум?
Ви почуєте, як AI змінює кожен етап — від збору даних до створення креативів і аналітики.
Реальні кейси та досвід тих, хто вже впровадив ці технології, відкриють вам шлях до зменшення витрат, економії часу і зростання результатів.
.png)
БЕЗ КОМПРОМІСІВ
Щоб перемагати, потрібно опиратися на дані.
На ROMI експерти розкажуть, що таке data infrastructure і поділяться, як налаштувати збір і збереження даних.Ви почуєте, як Merіdian допомагає моделювати на базі величезної кількості онлайн даних що у вас вже є і чому це стає актуальним інструментом в новітньому маркетингу. Як DV360 — захопив вже медійний ринок европи і впевненно рухається на Український ринок. Як дані відіграють критичну роль в персоналізуваних розсилках, а OTT-платформи — розширювати охоплення. Як внутрішня аналітика компаній які вже навчились з цим працювати, змінює підхід до прийняття швидких рішень на практиці.
%20(1).png)
СТРАТЕГІЧНИЙ

.png)
У складні часи саме команда стає головним фактором стійкості й розвитку бізнесу. Побудова правильної маркетингової команди — виклик, особливо під час війни.
Ми поговоримо про те, як формувати команди в умовах нестабільності: кого краще наймати — джунів для навчання чи готових фахівців, та яка модель роботи — офісна, віддалена чи гібридна — реально ефективніша сьогодні. Ви дізнаєтесь про нові способи рекрутингу і зможете порівняти зарплати маркетологів завдяки свіжим даним дослідження 2025 року. Це розмова про людей, які перетворюють інструменти і стратегії на реальний результат.
%20(1).png)
ПОТУЖНОСТІ
Google Marketing Platform в 2025 приніс нові продукти та ШІ-рішення, які змінюють підхід до діджитал-маркетингу. Аби отримати максимум, потрібно не просто освоїти інструменти, а розвивати стратегічні навички.
На ROMI досвідчені підприємці поділяться власними кейсами: від нових можливостей у Display & Video 360 до AI у Campaign Manager.
Дізнайтеся, як GMP може підвищити ефективність і принести вимірювані результати. вже сьогодні.

%20(1).png)
Діліться своїм досвідом, бізнес-пропозиціями та сервісами!
Оберіть формати та можливості для участі у конференції, які підходять вашому бренду. Умови оговорюються індивідуально.
%20(1).png)
ПАРТНЕРСТВО
Розкажи про свій проєкт у зонах стендів та нетворкінгу, запропонуй кожному учаснику спецпропозицію — це збільшить упізнаваність твого бренду.
ВИСТУПИ СПІКЕРІВ
Поділись своїм досвідом, застережи від повторення помилок і порекомендуй стратегії, які точно працюють. Бери участь у дискусіях та в соло-виступах.
ПРЕЗЕНТАЦІЯ ПОСЛУГ
Запропонуй сервіси та рішення твого бізнесу клієнтам. Найкращий вибір —спілкування наживо особисто зі своєю аудиторією. Так, в 1 день ти можеш розширити свою клієнтську базу.
ТВОЇ ОФФЕРИ
Маєш власні успішні кейси? Можеш запропонувати унікальні рішення? Запропонуй їх ТОПовим підприємцям, як і ти. Приєднуйся до ком'юніті!
%20(1).png)
%20(1).jpg)
ВИСТУПИ
ДИСКУСІЇ

Ваша доза натхнення та ноу-хау від провідних експертів
%20(1).jpg)
ЦЕНТРІ ПОДІЙ

Експерти з різних видів маркетингу на одній сцені та в зонах нетворкінгу
%20(1).jpg)
КЕЙТЕРИНГ
.png)
Наш кейтеринг заслуговує на власний фестиваль їжі
%20(1).jpg)
ВОРКІНГ
.png)
На одній хвилі з л юдьми, які змінюють маркетинг


.png)
.png)
РЕЄСТРАЦІЯ, ВІТАЛЬНА КАВА
9:00 – 10:00
Раді вітати кожного на нашій конференції і з нетерпінням чекаємо продуктивного та надихаючого дня.
ВСТУПНЕ СЛОВО ОРГАНІЗАТОРІВ
10:00 – 10:05
Вступне слово від організаторів, які бажають кожного отримати максимум від цього заходу.
10:05 – 10:25

Кирило Єжов
Директор з розвитку бізнесу, Kantar Україна
“АІ як споживацький продукт та як бізнес-інструмент. Чиї та які потреби він закриває?”
10:25 – 10:45

Ельвіра Романенко
Graphic Design Team Lead, Prom
“Дизайн з ШІ без обмежень: від стокових зображень до унікальних візуалів”
10:45 – 11:05

Денис Суділковський
Бренд та Бізнес директор, ЛУН
“Як з ШІ збудували маркетинговий завод”

Ярослав Сіркізюк
SEO Team Lead, 8 років досвіду в digital маркетингу, 50+ проектів у портфоліо, серед яких МЕTRO С&C, British American Tobacco, Winner Automotive, Unipharm, Braun та ін.
11:05 – 11:25

Strategy Director, iProspect
Оксана Марусич
SEO чи GEO: маркетинг в епоху ШІ. Початок великої гри
11:25 – 11:45

Григорій Хроненко
Senior Growth Manager in CEE, Google.
“Маркетинг в епоху ШІ. Як використовувати ШІ для підвищення креативності, продуктивності та зростання”
11:45 – 12:05

Олександр Рольский
CEO newage.
“AI-iнструменти Google, які ви ще не використовуєте”
12:05 – 12:45
ПЕРЕРВА НА КАВУ. NETWORKING
Час насолодитися смачною кавою і поспілкуватися.
12:45 – 13:05

Дмитро Панасюк
Media Director, Fozzy Group (Сільпо)
“Власна DMP як інструмент зростання: від внутрішніх даних до зовнішніх партнерств”
13:05 – 13:25

Євген Донець
Професійний топ-менеджер та експерт у сфері health tech. Кофаундер та з 2019 року СЕО Helsi — найбільшого медичного сервісу в Україні
“Інтеграція з Helsi: таргетинг на основі Real Data”
13:25 – 13:45

Андрій Кірик
Regional Head of Advertising Sales, OLX
“Таргетинг за купівельною поведінкою на OLX”
13:45 – 14:05

Євген Чорний
Керівник відділу Big Data Київстар
“BigData Kyivstar і використа ння її в ваших маркетингових кампаніях”
14:05 – 14:25

Максим Шапарєв
Google Marketing Platform Lead newage.
“Data Infrastructure на базі Google рішень, для використання аудиторій в РК”
14:25 – 14:45

Валентин Гриценко
CMO Ajax Systems
“Як вийти з туману і побудувати комерційну машину для масштабування глобального бізнесу”
14:45 – 15:05

Наталія Бухалова
Власниця компанії UMG, викладач бізнес школи МІМ-Київ. Со-продюсер Українського маркетинг-форуму
“Що таке маркетинговий аналіз і з чим його їдять”
15:05 – 16:00
ПЕРЕРВА НА ЛАНЧ. NETWORKING
Час насолодитися смачним обідом і поспілкуватися.
16:00 – 16:20

Михайло Глушко
VP of Development Nova Global
“Використання внутрішніх даних про користувача для покращенн я Net Profit”
16:20 – 17:10

Олексій Лях
Власник MarTech агентства newage. - адепт розвитку цифрового ринку реклами через призму ефективності, відкритості і іноваційності
Дискусія: “Чи можуть зовнішні постачальники данних скласти конкуренцію можливостям таргетингів які дає Google, Meta”
17:10 – 17:30

Ольга Бандуренко
Керівниця відділу спецпроєктів minfin.com.ua та finance.ua
“Спецпроєкти під час війни: як продавати через контент-маркетинг у кризових умовах”
17:30 – 17:50

Юлія Буцик
Директорка з маркетингу компанії ProCare (бренди JokoBlend, Barbers, Tink, Tink kid, Shelly, Touch Protect, JolyLab, ReCare, Acnelab+, BodyMade, Balme, Medosan).
“Фабрика контенту на 3000+ відео і 10 млн переглядів щомісяця: як ми побудували керовану систему, що продає”
17:50 – 18:10

Вячеслав Левченко
General Manager Bolt Food Україна.
“Антихаос: Як будувати високоефективні команди у світі швидкого зростання”
18:10 – 18:40

Secret speaker
уточнюється
Тема уточнюється

%20(1).png)

ДМИТРО БАРАНИЧЕНКО
Організаційні питання, програма конференції, комунікація зі спікерами
.png)
38 (066) 408 88 66